Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ

ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ 480 π.Χ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΚΟ ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗ

Λέξεις Κλειδιά

Απρίλιος 2024

ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Ημερολόγιο Ημερολόγιο


    Ποιοι κερδίζουν από τα 26 εκατ. αφίξεις;

    dark skywalker
    dark skywalker


    Αριθμός μηνυμάτων : 584
    Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2015
    Τόπος : ΕΛΛΑΣ

    Ποιοι κερδίζουν από τα 26 εκατ. αφίξεις; Empty Ποιοι κερδίζουν από τα 26 εκατ. αφίξεις;

    Δημοσίευση από dark skywalker Πεμ Σεπ 10, 2015 10:44 pm

    Ποιοι κερδίζουν από τα 26 εκατ. αφίξεις; Vio2u0
    Ακόμα ένα ρεκόρ καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για 26 εκατ. αφίξεις μέχρι το τέλος του 2015. Ωστόσο, υπάρχουν δύο κρίσιμα ζητούμενα για την... Εφορία και την κοινωνία:

    ■ Πρώτον, αν η αύξηση των αφίξεων θα αποτυπωθεί και στα έσοδα, άμεσα και έμμεσα. Κι αυτό, γιατί μπορεί οι μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να εκδίδουν παραστατικά, ωστόσο σε άλλες –ουκ ολίγες τον αριθμό– επιχειρήσεις, όπως εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ κ.λπ., η απόδειξη αποτελεί είδος υπό εξαφάνιση. Και φυσικά, όπως αποδεικνύουν οι έλεγχοι του υπουργείου Οικονομικών, ανθεί το φαινόμενο των ταμειακών μηχανών-μαϊμού.

    ■ Το δεύτερο ζητούμενο αφορά το αν και κατά πόσον αυτό το νέο ρεκόρ του τουρισμού διαχέεται στο σύνολο της κοινωνίας, κυρίως σε ό,τι αφορά τη δημιουργία πραγματικών και ποιοτικών θέσεων εργασίας και όχι την άνθηση της ανασφάλιστης εργασίας και την αύξηση των... μαθητευόμενων σε ξενοδοχειακές μονάδες.
    Οπως όμως παραδέχονται διαχρονικά οι υπουργοί Τουρισμού, με τελευταία την Ελενα Κουντουρά, ο συντονισμός μεταξύ συναρμόδιων υπουργείων, περιφερειών και δήμων, αλλά και ιδιωτικού τομέα δεν είναι πάντα εύκολος.

    Ωστόσο, παρά τη... διασπορά αρμοδιοτήτων, ο ελληνικός τουρισμός κατάφερε φέτος, εν μέσω και capital controls, όχι μόνο να μην έχει απώλειες –δεν υπήρξαν ακυρώσεις από τους ξένους– αλλά να έχει και κέρδη, έχοντας μάλιστα και κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοήθησαν καθοριστικά («έτρεξε» η καμπάνια με τίτλο «Happening Now: #GreekSummer»), καθώς και η συνεργασία με τους tour operators TUI και Τhomas Cook που ήταν καλύτερη των προσδοκιών.

    Επιπρόσθετα, θετικό ρόλο έπαιξαν:

    ■ Η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου. Η TUI, για παράδειγμα, επέκτεινε το πρόγραμμά της από τις 215 στις 230 μέρες.

    ■ Οι πτήσεις τσάρτερ από αγορές όπως η Ρωσία ώστε να καλυφθεί η πρόσθετη ζήτηση που καταγράφηκε το τελευταίο διάστημα.

    ■ Η μεγάλη αύξηση των αφίξεων των εύπορων Αράβων, οι οποίοι επέλεξαν πολυτελή συγκροτήματα στην Αττική και γνωστά ελληνικά νησιά και δαπάνησαν πολλά χρήματα.
    ΕΦΣΥΝ

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 8:48 am