«Ζεστό» παραμένει το ενδιαφέρον των Ρώσων για επενδύσεις στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στις συνδυασμένες μεταφορές, μέσω των οποίων «κουμπώνουν» αεροδρόμια, λιμάνια και σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως επιβεβαίωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μετά τη χθεσινή συνάντηση με τον Αρκάντι Ντβορκόβιτς, αναπληρωτή πρόεδρο της κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ο οποίος απέφυγε να κάνει δηλώσεις με ένα «σπασίμπα», «ευχαριστώ» στα ρωσικά.
Εκτενείς δηλώσεις έκανε όμως ο Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος συμπλήρωσε ότι οι Ρώσοι ενδιαφέρονται επίσης για συνεργασία με την Ελλάδα σε τομείς όπως οι τηλεπικοινωνίες και η ενέργεια, με προοπτικές ανάπτυξης κοινών δράσεων στα Βαλκάνια, την Ασία και τη Μέση Ανατολή.
Είναι φανερό ότι οι ρωσικοί κρατικοί σιδηρόδρομοι RZD παραμένουν στον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη ROSCO, την εταιρεία του ΟΣΕ που διαχειρίζεται τις επισκευαστικές βάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο υπουργός όμως άφησε σαφείς αιχμές για τη διαδικασία που έχει προκηρύξει η προηγούμενη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και χειρίζεται η σημερινή.
Δεν απέκλεισε μάλιστα το ενδεχόμενο να κηρυχθεί άγονος ο παράλληλος διαγωνισμός για τις δύο εταιρείες, η πρώτη φάση του οποίου είχε ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2014 και η επόμενη έχει αναβληθεί πολλές φορές και πλέον μετατέθηκε για τον Ιανουάριο.
Διευκρίνισε πάντως ότι σε μια τέτοια εξέλιξη ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί με νέους όρους, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνδεθεί με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για το οποίο ενδιαφέρονται ιδιαίτερα οι Ρώσοι.
Σε ερώτηση της εφημερίδας των συντακτών, αν στη συνάντηση έγινε συζήτηση για το θέμα, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι δεν το έθεσε γιατί δεν το χειρίζεται αυτός και πρόσθεσε: «Είναι λάθος ο σχεδιασμός τους και δεν συνάδει με τη βέλτιστη αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας».
Ανακοίνωσε μάλιστα ότι προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το σιδηροδρομικό εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, που θα συνδέσει το λιμάνι του Πειραιά με την Κεντρική Ευρώπη και θα δημιουργήσει 3.000 θέσεις εργασίας.
Διευκρίνισε ότι οι Ρώσοι έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς και για τα άλλα που θα ακολουθήσουν, με σημεία αναφοράς τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης. Υπό εξέταση είναι η δημιουργία ανάλογου κέντρου στη Λάρισα.
Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, που σέρνεται πάνω από 12 χρόνια, θα δημιουργηθεί σε έκταση 588 στρεμμάτων που ανήκουν στη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία και έχει την ευθύνη του διαγωνισμού.
Προβλέπεται η κατασκευή στεγασμένων χώρων 235.000 τετραγωνικών, καθώς και σταθμός διαλογής εμπορευμάτων σε έκταση 1.450 στρεμμάτων. Οι προσφορές θα πρέπει να υποβληθούν ώς τις 31 Μαρτίου 2016.
πηγή ΕΦΣΥΝ περισσότερα http://www.hawkshellas.com
Σαβ Ιαν 23, 2016 12:09 am από dark skywalker
» «Είναι η λιτότητα, ηλίθιε!»
Παρ Ιαν 22, 2016 11:40 pm από dark skywalker
» Μεγάλη συμφωνία ΕΛ.ΠΕ.-ΙΡΑΝ για προμήθεια αργού πετρελαίου
Παρ Ιαν 22, 2016 11:20 pm από dark skywalker
» Η σύνταξη του παππού ...να είναι καλά
Παρ Ιαν 22, 2016 11:07 pm από dark skywalker
» Παπαζάχος: «Η “Ελντοράντο” χτίζει φράγματα πάνω σε σεισμικό ρήγμα»
Τετ Ιαν 20, 2016 9:57 pm από dark skywalker
» Χύσε το γάλα ...ΣKAΪ
Τετ Ιαν 20, 2016 9:23 pm από dark skywalker
» Στα χέρια των Κινέζων το λιμάνι του Πειραιά
Τετ Ιαν 20, 2016 9:04 pm από dark skywalker
» Το plan x δεν ήταν σχέδιο για διπλό νόμισμα
Τετ Ιαν 20, 2016 8:55 pm από dark skywalker
» Ντουντάρ στον Guardian: O Ερντογάν έχει συγκεντρώσει την απόλυτη εξουσία κι έχει τον απόλυτο έλεγχο του δικαστικού συστήματος
Τρι Ιαν 19, 2016 10:42 pm από dark skywalker