Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ

ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ 480 π.Χ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΚΟ ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗ

Λέξεις Κλειδιά

Νοέμβριος 2024

ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο Ημερολόγιο


    Η Μέρκελ πάτησε Πεκίνο και άρχισε τις business

    dark skywalker
    dark skywalker


    Αριθμός μηνυμάτων : 584
    Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2015
    Τόπος : ΕΛΛΑΣ

    Η Μέρκελ πάτησε Πεκίνο και άρχισε τις business Empty Η Μέρκελ πάτησε Πεκίνο και άρχισε τις business

    Δημοσίευση από dark skywalker Πεμ Οκτ 29, 2015 10:59 pm

    Η Μέρκελ πάτησε Πεκίνο και άρχισε τις business 2egb2hz
    Η Κίνα υπέγραψε σήμερα συμφωνία για την αγορά εκατό Α320, επιβατικών αεροπλάνων στενής ατράκτου από την Airbus, σύμφωνα με εκπρόσωπο της ευρωπαϊκής κατασκευάστριας εταιρίας. Πρόκειται για παραγγελία συνολικού ύψους 8,8 δισ. ευρώ, βάσει τιμών καταλόγου.

    Η συμφωνία, εξάλλου, περιλαμβάνει και την επιβεβαίωση για 30 παραγγελίες αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων A330, που αποτελούσαν το αντικείμενο πρωτοκόλλου συμφωνίας που είχε ήδη γίνει γνωστή.

    Σημειωτέον ότι εδώ και αρκετό καιρό βρίσκεται σε εξέλιξη ένας «πόλεμος» μεταξύ Airbus και Boeing , καθώς οι δύο κολοσσοί ανταγωνίζονται στην κούρσα επικράτησης στην ευημερούσα κινεζική αγορά. Η Boeing, μάλιστα, προβλέπει ότι η Κίνα θα χρειαστεί 6.330 επιβατικά αεροσκάφη, τουτέστιν παραγγελίες ύψους σχεδόν 1 τρισ. ευρώ, τα επόμενα 20 χρόνια.

    Η Air China Ltd και άλλες κινεζικές αεροπορικές εταιρίες επεκτείνουν τους στόλους, καθώς ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν στο εσωτερικό της Κίνας και στο εξωτερικό αναμένεται να τριπλασιαστεί τις δύο προσεχείς δεκαετίες.

    Η Airbus διαθέτει στην Τιανζίν της βόρειας Κίνας γραμμή συναρμολόγησης για τα αεροσκάφη Α320 που πωλούνται κυρίως σε κινεζικές αεροπορικές εταιρίες. Ο όμιλος ετοιμάζεται να προσθέσει στις εγκαταστάσεις αυτές ένα κέντρο τελικής επεξεργασίας για τα μεγάλα αεροσκάφη Α330.

    Ο ευρωπαϊκός κατασκευαστής αεροσκαφών είχε υπογράψει στα τέλη Ιουνίου, με την ευκαιρία της επίσκεψης του κινέζου πρωθυπουργού στη Γαλλία, συμβόλαιο για την πώληση 75 αεροσκαφών Α330 στη δημόσια εταιρία χαρτοφυλακίου China Aviation Supplies (CAS) αντί ποσού σχεδόν 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων βάσει τιμών καταλόγου.

    Εκτός από 45 σταθερές παραγγελίες, Airbus και CAS είχαν συνάψει τότε πρωτόκολλο συμφωνίας για 30 ακόμη Α330, επιλογές που οριστικοποιήθηκαν σήμερα, σύμφωνα με τον όμιλο. Η αξία των 30 αυτών αεροσκαφών Α330 ανέρχεται σε τουλάχιστον 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τις τιμές καταλόγου.

    Από την πλευρά της, η Boeing είχε επιτύχει τον Σεπτέμβριο ιστορική παραγγελία για 300 αεροσκάφη από κινεζικές εταιρίες αντί του συνολικού ποσού των 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με τις τιμές καταλόγου, επικυρώνοντας ένα ρεκόρ για τον αεροναυπηγικό τομέα.

    Τον Σεπτέμβριο, η Boeing υπέγραψε επίσης συμφωνία συνεργασίας με την Commercial Aircraft Corporation of China (Comac) για την κατασκευή κέντρου τελικής επεξεργασίας για τα επιβατικά της αεροσκάφη 737 στην Κίνα.

    Η συμφωνία θεωρήθηκε ως μια ώθηση για την Comac, η οποία προσπαθεί να κατασκευάσει το αεροσκάφος της C919, ένα αεροπλάνο στενής ατράκτου που θα ανταγωνιστεί το Β737 και το Α320.

    Υπό ασφυκτική πίεση

    Κατά την επίσκεψή της η Άνγκελα Μέρκελ φιλοδοξεί να δώσει νέα πνοή στην οικονομική συνεργασία των δύο χωρών, τη στιγμή που η Γερμανία δέχεται ισχυρές πιέσεις εξαιτίας του σκανδάλου Volkswagen.

    Η Γερμανία έχει τις περισσότερες εμπορικές συναλλαγές με την Κίνα από την Ευρώπη των 28 κυρίως εξαιτίας της αγοράς αυτοκινήτου, ωστόσο, η πιο αργή ανάπτυξη της Κίνας έχει χτυπήσει και τις γερμανικές εξαγωγές.

    Την ίδια στιγμή, οι επενδύσεις της Κίνας στη Βρετανία δείχνουν το αυξανόμενο ενδιαφέρον του Πεκίνου να αποκτήσει πρόσβαση σε νέες αγορές τη στιγμή που η ζήτηση για γερμανικά βιομηχανικά αγαθά είναι μικρότερη.

    Η καγκελάριος έχει μαζί της περίπου 20 επιχειρηματικά στελέχη τα οποία εκπροσωπούν τους κλάδους της βιομηχανίας, του αυτοκινήτου, του ηλεκτρικού και των τηλεπικοινωνιών.

    Πάντως, όσες συμφωνίες και να υπογραφούν, δεν αναμένεται να αγγίξουν τα 55,62 δισ. ευρώ των συμφωνιών που υπογράφησαν μεταξύ Βρετανίας και Κίνας την προηγούμενη εβδομάδα.
    ΠΗΓΗ ΕΦΣΥΝ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.hawkshellas.com

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ Νοε 15, 2024 10:36 am